Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

3 października 2012

Kluseczki z jogurtu greckiego - dodatek do zup lub jako drugie danie :)

KLUSECZKI 

Z JOGURTU GRECKIEGO




Zostało mi kiedyś troszeczkę jogurtu greckiego. Akurat robiłam pomidorówkę dla mojego Smyka i chciałam mu troszeczkę odmienić menu, gdyż ukochany makaron jada ciągle i z wszystkim. Chodziły mi po głowie podpatrzone u Domi kluseczki z serka homo, ale akurat takowego w lodówce nie znalazłam. Więc pokombinowałam i...wyszło genialne ;) Z zupą pomidorową skomponowały się idealnie - Smyk zjadł z szerokim uśmiechem pełną miseczkę pokazując co chwile na kluseczki : to! to! :) A do tego same smakowały równie pysznie, więc myślę, że jako osobne danie z masełkiem i cukrem też będą smaczne :) Polecam gorąco ! 



Składniki:
  • 1 jajko
  • szczypta soli
  • 4 łyżki kopiate mąki tortowej
  • 4 łyżki kopiate jogurtu greckiego

Jajko lekko ubić, dodać jogurt, znów lekko ubić do połączenia się składników i spienienia. Dodać odrobinę soli i PRZESIANĄ mąkę - wymieszać trzepaczka do jaj. 
Wrzucać mini porcje - BARDZO ROSNĄ - na wrząca lekko osoloną wodę z łyżeczką oliwy z oliwek. Gotować 2-5 minut. Smaczności !!! :) 



4 komentarze:

  1. wyglądają na takie leciutkie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. asieja właśnie takie wyszły - puchate i lekkie :)

      Usuń
  2. No świetny pomysł z tymi kluseczkami, często zostaje mi odrobina niezjedzonego jogurtu więc chętnie spróbuje te kluseczki następnym razem :) Myślę, że z musem jabłkowym i śliwkami będą pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzialenko dziękuję :) Mnie też zachwycił :) Ja z musu jabłkowego zrezygnuję, bo Mąż uczulony ale śliwki uwielbia więc wykorzystam Twą inspiracje :) Dzięki! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...