Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

26 maja 2013

Mój Dzień Mamy


Mój Dzień Mamy zaczął się już w piątek, kiedy wróciłam z pracy :) Takie oto dzieło zostało mi wręczone przez Mojego Małego Smyka :) 




Moja pierwsza laurka na Dzień Mamy   Przyniesiona ze żłobka. Została, jak pisałam z dumą wręczona... tzn w zasadzie zaciągnięta zostałam do lodówki, bo Tata tam ją schował.... Potem z uśmiechem zostałam wycałowana i poinformowana, że to od Ciazia dla Mamy i że siam ...Tatuś szybko przetłumaczył,  że Kazio wszystko sam dekorował, składał i, jak na Synka Mamy Bloggerki przystało, nawet Cioci  krem pomagał robić i śmietanę - ubijał mikserem  Dumna jestem bardzo :) Laurka została skonsumowana pod czujnym okiem Wręczającego, który dzielnie mi żelki wyjadał mówiąc : Ale pycha ! plawda ? ;) 

Wybaczcie ta prywatę, ale musiałam się dzisiaj wszystkim pochwalić :) Ostatecznie dzisiaj to jest też MÓJ DZIEŃ :) 

A wszystkim Mamom życzę samych cudnych laurek :) i tych większych i tych mniejszych :) 

A mojej Kochanej Mamusi, dziękuję , że jestem. Dziękuję, że Ona jest zawsze ze mną i dla mnie. I dziękuję, że dzięki temu, że ja jestem, może na świecie byc taki Ktoś, kto mnie obdarza co dziennie słowem "Mamusia...." Gdyby nie moja Mama i jej decyzji, że pragnie mnie, nie było by i tego Ktosia dziś  :) 

2 komentarze:

  1. Chyba nie ma piękniejszych prezentów od takich, które wykona się z miłości, własnoręcznie :) A Twój synek baaaaardzo się postarał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent :) Zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...